سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

لوازم جانبی گوشی موبایل هواوی هانر 7x با توجه به پرفروش بودن این میان رده هواوی در بازار به وفور موجود است. مشخصات و ویژگی های هانر 7x را می توان قابل قوبل به حساب آورد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت، صفحه نمایش با رزولیشن 1080×2160، دو سنسور 16 مگاپیکسیلی و 2 مگاپیکسلی پشتی برای دوربین و همچنین دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت و همچنین باطری لیتیم-یون با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر همگی از این گوشی، یک محصول ایده‌آل ساخته بودند. با توجه به قیمت مناسب گوشی در بازار گزینه خریدی بسیار مناسب پیش رو داریم که مسلما از آمار فروش بالایی برخوردار خواهد بود. اگر به دنبال خرید لوازم جانبی 7x هستید بهترین گزینه های خرید لوازم جانبی هواوی Honor 7x را برایتان لیست کرده ایم.

بررسی لوازم جانبی هواوی هانر 7x ایکس

خرید لوازم جانبی برای هرگوشی با توجه به تنوع زیادی که از این نوع محصولات به بازار ارائه شده است کمی دشوار به نظر می‌رسد و نیازمند بررسی خواهد بود، بطور کلی از بین لوازم جانبی گوشی موبایل به دو دسته‌بندی کاور و گلس محافظ حرف اول را می‌زنند. چرا که اگر شما از روی بدشانسی در همان لحظات ابتدایی خرید گوشی خود را از دستانتان رها کنید، این گلس و گارد هستند که از آن محافظت خواهند کرد. پس در هنگام خرید لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس ، حتما خرید گلس و خرید گارد Huawei Honor 7X را در اولویت‌های خود قرار دهید. در این مطلب قصد داریم تا به طور تخصصی به معرفی بهتری گزینه‌های خرید لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس در دو دسته‌بندی گارد و گلس محافظ شیشه آن بپردازیم. برای آشنایی با بهترین و باکیفیت‌ترین انواع کاور و گلس هواوی هانر 7 ایکس با ما همراه باشید.

صفحه فروشگاه : خرید لوازم جانبی هواوی هانر 7x ایکس

خرید لوازم جانبی هواوی 7 ایکس

خرید گارد هواوی هانر 7x ایکس

اگر از بین گزینه‌های خرید لوازم جانبی گوشی هواوی قصد خرید کاور Huawei Honor 7X را دارید، خبرهای خوبی برایتان داریم! کمپانی‌های مطرحی از جمله نیلکین و X-Level با طرح‌های مختلفی مانند گارد، کاور ژله‌ای و همچنین کیف هواوی هانر 7 ایکس به استقبال طرفداران این گوشی آمده‌اند. در ادامه به بررسی هریک از این محصولات به صورت اختصاصی می‌پردازیم.

خرید قاب نیلکین Frosted Shield گوشی هواوی هانر 7x ایکس

کمپانی نیلکین سابقه‌ای بسیار طولانی و البته درخشان در تولید لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند داشته است. در این قسمت نیز شاهد یکی از شاهکارهای این کمپانی هستیم. قاب نیلکین Frosted Shield با طراحی ظریف و البته کارایی مثال‌زدنی خود، محبوبیت بسیاری در بین کاربران این گوشی دارد. قسمت خارجی این قاب از جنس پلی‌کربنات سخت تهیه شده است. درنتیجه قاب نیلکین Frosted Shield از هرجهتی محافظ بدنه گوشی شما خواهد بود. همچنین این قاب به فکر لبه‌های آسیب‌پذیر گوشی شما نیز بوده و با یک نوار فلزی، عمده قسمت‌های آن را تحت پوشش خود قرار داده است.

خرید قاب نیلکین گوشی موبایل هواوی Nillkin Frosted Huawei Honor 7X

خرید قاب نیلکین هواوی هانر 7x ایکس Huawei Honor 7X

قاب نیلکین Frosted Shield گوشی Huawei Honor 7X با وزن کم و ضخامت پایین خود، ظرافت گوشی شما را خدشه‌دار نخواهد کرد. علاوه بر این، این قاب با طراحی دقیق خود دسترسی به تمامی پورت‌ها را به نحواحسن امکان‌پذیر ساخته و اختلالی در عملکرد هیچ‌یک از سنسورها به وجود نیاورده است. قابلیت عدم نفوذ گرد و غبار و استفاده از یک لایه چربی‌گریز بر روی این کاور نیز جزو دیگر مزایای آن به حساب می‌آیند.

خرید کیف نیلکین Sparkle Leather Case گوشی هواوی هانر 7x ایکس

اگر جزو طرفداران سبک کلاسیک هستید و دوست دارید تا جلوه‌ی این سبک را در لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس نیز نمایان کنید، خرید کیف نیلکین Sparkle Leather Case برای Huawei Honor 7X را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کیف از موادی با جنس مرغوب تهیه شده و به خوبی از عهده محافظت از بدنه‌ی گوشی شما برمی‌آید. کیف نیلکین Sparkle Leather Case از دو لایه خارجی و داخلی شکل گرفته است. لایه خارجی این کیف از جنس پلی‌کربنات بوده که آن را در برابر ضربات و فشارهای خارجی جلوگیری می‌کند. با این حال لایه داخلی این کیف را الیاف نرم (یا به اصطلاح میکروفیبرها) شکل می‌دهند. این الیاف با ظرافت و لطافت خود جلوی ایجاد هرگونه خط و خش بر روی بدنه گوشی را می‌گیرند و فشارها و ضربات خارجی نفوذ کرده را به خود جذب می‌کنند. در نتیجه گوشی شما از هر دو جهت در حفاظت کامل به سر خواهد برد. اگر به دنبال خرید کیف هواوی هانر 7 ایکس هستید، کیف نیلکین Sparkle Leather Case از هر جهتی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

خرید کیف نیلکین گوشی موبایل هواوی Nillkin Sparkle Huawei Honor 7X

خرید کیف نیلکین هواوی هانر 7x ایکس Huawei Honor 7X

خرید کاور ژله‌ای Huanmin Carbon Fiber گوشی هواوی هانر 7x ایکس

یکی از عمده‌ترین مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند، سنگین و ضخیم بودن کاورهای آن‌هاست. به طوری که گاهی یک کاور ضخامت گوشی را دو برابر می‌کند! با این حال محافظت از بدنه‌ی گوشی نیز امری اجتناب‌ناپذیر است. در این میان، کاورهای ژله‌ای روانه بازار شده‌اند تا پاسخگویی برای تمامی این مشکلات باشند. یکی از بهترین نوع این کاورها، کاور ژله‌ای Huanmin Carbon Fiber می‌باشد. این کارو با ضخامت بسیار ناچیز و وزن پایین خود، هیچگونه تغییر محسوسی را در ابعاد گوشی شما ایجاد نمی‌کند. همچنین انعطاف‌پذیری فوق‌العاده بالای این کاور باعث شده تا روند نصب و جداسازی آن نیز بسیار ساده‌تر شود.

قیمت خرید کاور ژله ای گوشی هواوی Huawei Honor 7X مدل هوانمین

خرید کاور ژله ای هوانمین هانر 7x ایکس Huawei Honor 7X

در کنار همه این‌ها، کاور ژله‌ای Huanmin Carbon Fiber از لحاظ طراحی ظاهری نیز بسیار جذاب و چشم‌نواز به نظر می‌رسد. رنگ‌بندی متنوع آن باعث می‌شود تا بتوانید به سادگی کاور ژله‌ای خود را با لباس‌ها و موقعیت‌های مختلف نیز ست کنید.

قیمت خرید کاور ژله ای گوشی هواوی Huawei Honor 7X مدل هوانمین

کاور ژله ای X-Level گوشی هواوی هانر 7x ایکس

برند X-Level نیز یکی از برندهای نام‌آشنا در زمینه طراحی لوازم جانبی گوشی و علی‌الخصوص کاورهای ژله‌ای است. این برند برای محصولات اغلب کمپانی‌های بزرگ دنیا مانند سامسونگ، اپل و ... نیز کاورهای ژله‌ای باکیفیتی ارائه کرده که باعث جلب رضایت طرفداران آن‌ها شده است. اکنون این برند تمام دانش و تجربه خود را به کار گرفته تا شاهد تولید محصول باکیفیت دیگری با عنوان کاور ژله ای X-Level گوشی Huawei Honor 7X باشیم. این کاور با طراحی دقیق و بی‌نقص خود، به صورت 360 درجه‌ای از گوشی شما محافظت کرده و در عین حال نیز دسترسی به تمامی پورت‌های آن را نیز فراهم نموده است.

قیمت خرید کاور ژله ای گوشی هواوی Huawei Honor 7X برند X-Level

خرید کاور ژله ای Huawei Honor 7X برند X-Level

همچنین همانند دیگر کاورهای ژله‌ای، این کاور نیز دارای وزن و ضخامت بسیار ناچیزی است تا برای افزایش ضریب ایمنی گوشی خود، بهایی از جانب وزن و ضخامت آن نپردازید. عدم جذب لکه، گرد و غبار و اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌های این کاور کارآمد می‌باشد. همچنین رنگ‌بندی‌های جذاب و زنده‌ی آن، دل هر انسان مشکل‌پسندی را به چنگ می‌آورد. در صورتی که قصد خرید کاور ژله‌ای برای گوشی هواوی هانر 7 ایکس را داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا به بررسی کاور ژله ای X-Level بپردازید.

خرید گلس هواوی هانر 7x ایکس

یکی دیگر از قسمت‌های مهم و حیاتی لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس به گلس محافظ صفحه آن اختصاص دارد. تراکم پیکسیل و همچنین رزولیشن بالا و فول اچ‌دی پلاس این گوشی باعث شده تا از لحاظ امنیت فیزیکی نیز محافظت بیشتری را بطلبد. از همین رو در ادامه به سه نمونه از بهترین گزینه‌های خرید گلس Huawei Honor 7X می‌پردازیم.

خرید گلس نیلکین Amazing H+ Pro گوشی هواوی هانر 7x ایکس

کمپانی نیلکین نه فقط در زمینه طراحی و تولید کاور، بلکه در زمینه تولید گلس محافظ صفحه نیز محصولات خارق‌العاده‌ای را ارائه کرده است. یکی از این محصولات شگفت‌انگیز، گلس نیلکین Amazing H+ Pro نام دارد. این گلس با لبه‌های خم و 2.5 بعدی خود، به خوبی پنل جلویی گوشی شما را تحت محافظت خود قرار می‌دهد. همچنین ضخامت فوق‌العاده ناچیز این گلس باعث شده تا کوچک‌ترین خللی بر روند عملکرد صفحه نمایش گوشی شما وارد نشود. اگر ترجیح می‌دهید تا با خرید یک گلس باکیفیت برای گوشی خود، امنیت صفحه نمایش آن را به بیشترین نحو ممکن تضمین کنید، خرید گلس نیلکین Amazing H+ Pro برای Huawei Honor 7X پاسخگوی نیاز شماست. ممکن است تهیه این گلس نسبت به سایر گلس‌های موجود نیاز به بودجه بیشتری داشته باشد، اما با این حال عملکرد آن به خوبی پاسخ اعتماد به خرید این گلس را خواهد داد.

خرید گلس نیلکین گوشی موبایل هواوی Nillkin H+ Pro Huawei Honor 7X

خرید گلس نیلکین H+ Pro هواوی Honor 7X

خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب هواوی هانر 7x ایکس

محافظ صفحه نمایش‌های دور چسب جزو محصولات جدیدی در این زمینه محسوب می‌شوند که به سرعت توانستند توجه قشر بزرگی از مخاطبان را به سمت خود جلب کنند. این محافظ‌ها با قابلیت نصب بسیار آسان، محبوب دل هر کاربری گشته‌اند. مزایایی از قبیل عدم جذب گرد و غبار و اثر انگشت، حفظ وضوح و کیفیت اصلی تصاویر نمایشگر، کارایی و محافظت بالا در برابر انواع ضربه، فشار، خط و خش باعث شده تا از خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب Huawei Honor 7X به عنوان یک گزینه ایده‌آل مطرح شود.

قیمت خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی Huawei Honor 7X

گلس دور چسب گوشی Huawei Honor 7X

همچنین طراحی ظاهری این گوشی نیز بسیار ظریف و خارق‌العاده است. برش دقیق براساس ابعاد واقعی گوشی، ضخامت پایین و همچنین گوشه‌های صیقل داده شده، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ظاهری و طراحی این گلس منحصربه‌فرد هستند.علاوه بر این محافظ صفحه نمایش دور چسب هواوی هانر 7 ایکس در رنگ‌بندی‌های متنوعی نیز روانه بازار شده تا پنل جلویی گوشی شما از زیبایی رنگ‌های جذاب بی‌بهره نماند.

قیمت خرید محافظ صفحه نمایش دور چسب گوشی Huawei Honor 7X

 

خرید محافظ صفحه گلس هواوی هانر 7x ایکس

اگر بودجه زیادی را برای خرید لوازم جانبی هواوی 7 ایکس در نظر نگرفته‌اید و ترجیح می‌دهید تا با حداقل هزینه ممکن لوازم جانبی این گوشی را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید محافظ صفحه گلس Huawei Honor 7X است. این گلس با وجود هزینه پایین‌تر خود نسبت به انواع دیگر گلس‌ها، از ویژگی محافظتی قابل قبولی برخوردار است. تنها اگر از معابی مانند عدم برخورداری از لبه‌های خمیده و همچنین عدم قابلیت شست‌‌وشو و استفاده مجدد آن چشم‌پوشی کنید، محافظ صفحه گلس هواوی 7 ایکس به عنوان یک گزینه مناسب و به صرفه برای خرید گلس Huawei Honor 7X به حساب می‌آید. عدم نفوذ گرد و غبار، نصب آسان، سطح شفاف و عدم افت کیفیت صفحه، ضخامت پایین و استفاده از مواد مرغوب در تهیه این گلس، باعث شده تا نام آن در بین بهترین گزینه‌های خرید لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس قرار بگیرد.

خرید محافظ صفحه گلس گوشی موبایل هواوی Huawei Honor 7X

خرید گلس ارزان هواوی هانر 7 ایکس

گوشی خود را ایمن کنید!

 

در این مطلب سعی کردیم تا به معرفی بهترین گزینه‌های خرید لوازم جانبی هواوی honor 7x پرداخته و بهترین نوع گلس و گاردهای آن را به شما معرفی کنیم. در هر مکان و شرایطی، ایمنی شرط اول هرچیزی است. پس با خرید لوازم جانبی باکیفیت، ایمنی، سلامت و همچنین زیبایی ظاهری گوشی خود را تضمین کنید. آیا تجربه استفاده از کاورها و گلس‌های معرفی شده در این مطلب را داشته‌اید؟ به نظر شما کدام یک از آن‌ها می‌تواند رتبه اول دسته‌بندی را به خود اختصاص دهد؟ چه موارد دیگری می‌شناسید که می‌توانند به لیست بهترین گزینه‌های خرید لوازم جانبی هواوی هانر 7 ایکس اضافه شوند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران فروشگاه استایل آپ به اشتراک بگذارید.


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 1395
کل یاداشته ها : 5


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ